Sex po telefonu s Lenkou

Mám ráda společnost, ráda se bavím, ráda utrácím, potrpím si na luxus… Máš na to? Můžeš si mě dovolit? Jsem bohyně sexu, užívám si kdykoliv a kdekoliv a co mě pokaždý dostane, je orálek, kouření, přirážení přímo do mojí nestydatý hluboký pusinky… Nejdřív si Tě něžně olíznu, pak pohoním a když už péro pěkně stojí, tak sjedu níž a lížu naběhnutý koule… potom sjedu jazykem ještě níž, olíznu Ti tvojí dírku, chceš? Roztáhni nohy, hoň si péro a dívej se, já ti u toho budu lízat tvůj zadeček, ano? Pak ti jemně zasunu prstík dovnitř a zbytek nech na mě… Budeš stříkat, jak nikdy… Kromě toho můžeš zkusit, co všechno zvládne moje kundička… Nejen tvý péro, ale spolu s ním mi tam můžeš zasunout i můj robertek, prstíky, ruku…? Chci Tě… Zavolej mi, tvoje zvrhlá Lenička…

Více o mně:
Sex po telefonu - Lenka

Pošli mi SMS:
909 55 50
LENKA + tvoje zpráva

Žádné komentáře:

Okomentovat