Sex po telefonu s Pavlínkou

Vypadám jako andílek, ale zdání klame… Nevěříš? Udělej si chvilku a poslechni si, jak Tě udělám… Co máš rád? Orálek? Oboustranný? 69? Vylížeš mi kundičku? Na oplátku mi můžeš vyšukat pusinku? Co deepthroath? Prostě hluboký orál, dávení pérem… miluju, když mi ho chlap narve až po koule a sám si mojí hlavou přiráží na svůj naběhnutej ocas… A ten pocit, když mi stříkáš přímo do krku, hmmm… Nebo se necháš osedlat? Vlezu si na tebe a vošukám Tě jak malýho kluka, hezky se povozím… U toho si tě svážu, nic neuvidíš a budeš jen v mojí moci… Nemáš kamaráda? Sex ve třech, co je lepšího? Oba vás kouřit a pak vám dělat děvku, na střídačku vám podržet, jeden v kundičce, druhej v pusince nebo v zadečku?? Hmm… taky sem zkusila, je to úžasném pocit a když mi na konci oba vystříkáte pusinku… budu ta nejšťastnější kundička na světě… Vyndej si ho a udělej se se mnou… Tvoje neee zas tak nevinná Pavlínka…

Více o mně:
Sex po telefonu - Pavlínka


Pošli mi SMS:
909 55 50
PAVLINKA + tvoje zpráva

Žádné komentáře:

Okomentovat