Sex po telefonu s Helenou

Jsem rozvedená ženská, která miluje život, ráda poznávám nové lidi, zážitky, nemám žádné zábrany a předsudky… Mám už něco za sebou a není snad nic, co bych v sexu ještě nezkusila… Čím jsem starší, tím častěji si občas zpříjemním večer tím, že… Sednu k netu, nebo telefonu a pak… Hmmm…prostě kolikrát to neskončí jen sexem po telefonu, ale i v reálku… Hrozně ráda si občas pozvu mlaďounkého zajíčka, který ho si sama zaučím a pak vychutnám do poslední kapky… Miluju, když se hezky stydí, červená, když si ho pomalinku svlíkám, beru do pusinky… Když si vedu jeho jazýček a učím ho, kde a jak mi má správně lízat kundičku… Ale zrovna tak se někdy ráda podvolím pořádnýmu chlapákovi, který ví, co chce a umí si sex užít se vším všudy a když si ještě přivedeš kamaráda a vošukáte mě oba dva, hmm… Hrozně ráda si tě poslechu, a ještě radši ti to udělám podle tvých představ… Nebo si chceš poslechnout, co mám ráda já? Čím mě zaručeně dostaneš?? Zavolej mi… Tvoje Helena.

Více o mně:
Sex po telefonu - Helena

Pošli mi SMS:
909 55 50
HELENA + tvoje zpráva

1 komentář:

  1. Krasna zrala zkusena zena jako si ty Heleno by si zaslouzila mou stoporenou kladu mezi pysky stydky oteklou jahodu po tom co ti tu tvou kundu pěkne vylizu a vyhonim si na ni ocas prosit budes ze chces prcat

    OdpovědětVymazat